1. Bilakah murid Pemulihan LINUS / LINUS Tegar, perlu di hantar ke Guru Pemulihan ?
Selepas Saringan 2
2. Bilakah murid Pemulihan LINUS / LINUS Tegar, perlu dihantar untuk Pemeriksaan Perubatan ? Selepas Saringan 3
3. Apakah KPI bagi sekolah yang peratusan ketidakhadiran murid adalah tinggi ?
KPI sekolah berkenaan adalah peratusan kehadiran murid, so sekolah perlu mendokumentasikan segala perancangan / tindakan yang diambil bagi menyelesaikan masalah ketidadhadiran murid tersebut
4. Apakah kaedah penulisan RPH bagi kelas yang mempunyai murid LINUS dan Arus Perdana?
Walaupun tajuk dan objektif sama (jika sama), strategi mesti berbeza, dan refleksi mesti berbeza (ada dua refleksi, satu untuk murid LINUS dan satu murid Arus Perdana)
5. Apakah modul-modul yang dibekalkan ke sekolah ?
Modul P&P Guru, Modul Murid, Modul Pedagogi
6. Adakah Guru Pemulihan mempunyai kuota murid, 1:15 katakan ?
Pekeliling yang mengatakan bahawa kuota Guru Pemulihan 1:15, adalah cadangan daripada KPM, bermaksud Guru Besar mempunyai autoriti dalam memberikan arahan yang terkini
Selepas Saringan 2
2. Bilakah murid Pemulihan LINUS / LINUS Tegar, perlu dihantar untuk Pemeriksaan Perubatan ? Selepas Saringan 3
3. Apakah KPI bagi sekolah yang peratusan ketidakhadiran murid adalah tinggi ?
KPI sekolah berkenaan adalah peratusan kehadiran murid, so sekolah perlu mendokumentasikan segala perancangan / tindakan yang diambil bagi menyelesaikan masalah ketidadhadiran murid tersebut
4. Apakah kaedah penulisan RPH bagi kelas yang mempunyai murid LINUS dan Arus Perdana?
Walaupun tajuk dan objektif sama (jika sama), strategi mesti berbeza, dan refleksi mesti berbeza (ada dua refleksi, satu untuk murid LINUS dan satu murid Arus Perdana)
5. Apakah modul-modul yang dibekalkan ke sekolah ?
Modul P&P Guru, Modul Murid, Modul Pedagogi
6. Adakah Guru Pemulihan mempunyai kuota murid, 1:15 katakan ?
Pekeliling yang mengatakan bahawa kuota Guru Pemulihan 1:15, adalah cadangan daripada KPM, bermaksud Guru Besar mempunyai autoriti dalam memberikan arahan yang terkini
No comments:
Post a Comment